11. juli 2013

Lilja er et mirakel

Lilja mirakel babyen vår  på sykehuset etter to dager med dødskamp! 


På mandag opplevde vi marerittet vi aldri glemmer! Lilja vår elskede baby sluttet og puste hjemme etter måltidet og vi måtte ringe ambulanse ! De kom stormende inn og fikk Rensa luftveiene og fikk ho stabil nok til å kjøre ambulanse til ventende helikopter der lege kom løpende ut og tok en konklusjon om at ho kunne kjøres til Fredrikstad sykehus i ambulansen! 
Vi blei raskt mottatt og innlagt med oksygen hjelp og konklusjonen var at sykdommen hennes hemma pustesenteret! Ho kjempa for livet i timesvis og legene kom og sa vi burde samle familie og venner til å styrke oss for i kveld blei det slutten for Lilja vår kjære skatt ! 
Det er noe av det tøffeste og grusomste vi har opplevd ! Familie kom og støtta oss og var der og ba for Lilja 
Det blei mere kritisk utover kvelden men d har vi selvf ikkje bilder av, men vi samla oss rundt henne og i armene mine så eg at lille elsklingen min forsvant lenger og lenger inn i døden og tilslutt mens vi gjorde vårt ytterste for p redde henne døde Lilja ! Sykepleierne gråt og vi gråt og eg blei desperat! 
Eg tok henne opp etter de kobla fra all overvåkning og ville ikke gi slipp på henne. Familien samla seg rundt henne og ba for henne og bønnfalte i den herre Jesu Kristi navn om livet tilbake og mens Bjørnar, Anita, mamma , Erlend meg og Tommy holdt på henne kom varmen tilbake og etter host og hark kom den mest nydelige nyfødt gråten og Lilja blei vekt opp fra døden til livet! 
Priset være herren! Gud er mektig og han svikter aldri ! Det har blitt gitt oss at vi skal legge hender på de syke og de skal bli friske og reise opp de døde! 
Amen 
Lilja lever 

1 kommentar:

Nathanial Allan Govender sa...

AMEN! Lilja lever
We love you and are praying for you. Even when our lips fail, he hears the groans of our souls.
May God continue to bless you so that you can continue to be a blessing to us.