15. desember 2011

Bergen og sogne -tur!!

Sølvi og eg på Godt brød i bergen, deilig med frokost.
Fredag morning dro vi et team til Bergen for å vise filmen :dypet kaller på dypet.
Her ser dere David, Ellen og Sølvi før vi skilte lag for å dele ut inbydelser og traktater.
David som innleder filmvisningen, Profeten William Marrion Branham ser dere i bakgrunnen.
Det var en veldig fin stund og alt var som vanlig veldig velsignet:)Meg og Mamma, vi gikk alle ut og spiste sammen etterpå!!
Veldig god mat på Egon.
Heime hos mamma:) Vi koser oss med middag, veldig koselig og være sammen og at Regine og Øyvind og Peter var der også.
Alltid heimekoselig hos mamma!! Takk for meg, det var virkelig fantastisk og komme heim og bare være meg litt:)
Mine to skjønne små som eg hadde savna Veldig:):) Hadde med gaver fra Bergen
Noa hjelper Rosa med sin gave
Rosa med en pusekatt som mjauer og beveger seg..her ganske skeptisk!! Tok litt tid før Rosa var trygg så vi slo den av litt.
Srorebror kommer til unsetning og temmer pusekatten med båndet!! Veldig oppfinsomt og lurt;)
Noa fikk ein flott dinosaur men den var visst ikkje med på bildet.

2 kommentarer:

mamma sa...

Så herlige bilder av de to små som temmet pusen!Ikke rart du savnet dem, men jammen var det godt å ha deg hjemme noen dager!!Og vi hadde det fint i Bergen!Klem!

Regine sa...

Fine bilder her og, så morsomt at du tok bilder då vi var heime den kvelden - koselig. Den suppa og dei rundstykkene du laga var bare så god at eg får vann i munnen av å se på bilda, eg må få oppskrift!!! ;)