8. februar 2010

Glimt fra forsberg`s kverdag



Vi koser oss med nytt kjøkkenbord, og det er et must å ha voksduk når søte gutter spiser frokostblanding;)
Vi har fått oss en kosekrok på kjøkkenet som Noa elsker..her leser vi bøker og ser film:)


Noa gutten koser seg med kvelsmat og havregryn og melk!!
Begge guttene mine elsker å gå med lue inne bare at minsten liker og kle seg ut med alle slags ting som ikkje er hans..her med sparta lue fra tommys ungdom he he



Tommy monterer brannvarsleren på nytt..den peip i tide og utide!! (gangen her)




5 kommentarer:

Magga sa...

Fine bilder av bl.a ny stol og gutta dine! Sikkert deilig å sitte i den stolen ja!
Fine gaver du har fått også!
Ja, nå håper jeg reisa heim går fint for dere!
velkommen da!

Maria Forsberg sa...

Takk, vi gleder oss til å komme.
Forresten er stolen en ikea stol vi kjøpte for 7 år siden ..har bare flytta den fra loftstua til kjøkkenet slik at vi fikk litt forandring. Har flytta leikekjøkkenet opp på rommet hans igjen.

Anonym sa...

Røykvarsler er viktig:-). Kosli med kosekrok på kjøkkenet og voksduken din så fin ut. Likte kaminspeilet ditt i gangen også, slik ett ønsker eg meg over ildstedet i stua. Er på jakt etter ett gammelt.....:-)

Du skulle ha meldt deginn i norsk interiørblogg:-)

Tante Sissel

Susanna sa...

Kjempefin stol og kjempefin Noa-gutt!

De 4 årstidene sa...

hei hei, jeg kom tilfeldig vis innom bloggen din, og WOW, så mange flotte innlegg med bilder du har. Og jeg ble helt betatt av huset !!!! Fantastisk. Men nå må jeg se litt på eldre innlegg du har:-) Ha en fortsatt fin morsdag:-)