28. januar 2009


Noa er klar for senga:) i dag har vi hatt koselig besøk av Andreas (3år) Ole Martin og Eva.Det er så morro for Noa å leike med andreas som er 1 år eldre.
De bygget hus for noen år siden på byggefeltet over oss så vi blir så og si "naboer"




Svigermor Grethe på gjestesoverommet som blir vis a vis vaskerommet:)



Noa og tommy på vaskerommet:)inngang utenfra til venstre.
Har planer om å lage et oppkvikkende vaskerom slik at eg kanskje blir flinkere til å stryke..he he
I leiligheten er alt dust og ton i ton men nå vil eg ha kontraster i ny huset.
Er planen da..for se..eg som elsker kvitt:)




2 kommentarer:

Magga sa...

Må si at du er flink å legge ut bilder og tekst om familien og huset deres, Maria!!!Noa er pen på alle bildene og ser så fornøyd ut!
Stor , fine rom, ser jeg.Bra det, for vi kommer jo til jul!
Klem fra Ma

Anonym sa...

Det blir bra med et skikkelig Fresht vaskerom. gleder meg til gjestebadet også som skal bli litt stilig!! :)

Søte Noa. Kul den nattdrakta =)

Skal sei du oppdaterer ein del for tida! Morsomt!