27. november 2008

Tante Regine er SUPER med Noa


Her er det full fart, Regine er så flink og god med Noa.Det er stor stas når tante Regine kommer på besøk.Ho har all verdens tid og tolmodighet med noa gutten!!

Her har tante en ny spennende knall rød, lakk- koffert. Den falt Noa også for av helt andre grunner, artig å sitte oppi.
Når tante kommer har ho alltid noe "rart" med seg.Spennende å kikke i veska hennes syns Noa, favoritt ting er lip gloss, solbriller, skinn hansker, penner ,smykker osv.Den gutten har øye for detaljer he he







Takk for besøket denne helga, kjempe koselig.
Noa er så fortrolig med regine og det er godt.Vi var ute et ærend mens Noa var med regine og det gikk kjempe bra.
Nå skal regine på tur til førde i helga, god tur fra oss:)



2 kommentarer:

Anonym sa...

heheh, morsomt. skikkelig i-farta-bilder! eg linka til bloggen din i ein post på bloggen min nettopp.. for å vise ei anna side av meg sjølv. sinsjukt moteriktig outfit på meg her :D syn vi var søte eg. vi matcha ihvertfall i lyseblått!

Magga sa...

Veldig søte bilder av Noa og tante Regine!Tydelig at de finner tonen!Forresten velkjent at damevesker er spennende.Alt mulig oppi!
Ha det godt i Sarp og oslo!