30. september 2008

Skjønne lille Lisa

Lisa ligger så fin i nydelig strikka kjole.Vi feira bursdag for regine andre helga i september. June laga deilig pizza:)
Stolt tante til Lille Lisa,ho ligger og kikker og smiler når eg duller og godsnakker med ho:)Det er stort å bli tante til broren min si datter.
Noa syns også det er stas med baby-Lisa, tante regine er her med begge tante-ungene sine:)
Erlend og June koser seg med tulla.
Her var vi på formiddags besøk nå nylig, ho vokser.. deilig og god baby:)

2 kommentarer:

Magga sa...

Sitter og smiler og nyter bildene av kjære små og store!!Dere er nydelige "alla i hop!"Kyss og klem fra stolt bestemor, mor og svigermor!

Anonym sa...

Så fine bilder =)) nydelige tanteunger eg har.supersøte begge to. håper eg får like fine unga ein vakker dag,hehe.

håper deke koser deke med mamma på besøk! eg og peter ser på film og koser oss i oschlo.